Friday, September 14, 2012

why..why?... why bank rimau the greatest n biggest bank in Malaysia should choose us??




Amboi...tittle tak agak2..Hihi
Kan dh kata...final come back... So harusla isu yg hangat2 ajer kan... Org citer psl isu hangat ...x mo la jugak ketinggalan...

Sapa penah dgr psl Legoland??
*saya..saya...angkat tgn tinggi2*


Tapi dgr jekla..peginya belum lg sbb masih memikir lg cost nk bwk 3 J kenit tu...next...Insyallah..Kalau rezeki kami..sapa tau kalau2 bank Maybank sudi pilih kami utk dpt ke Legoland bersama Maybank...harusla aku syg x hengat dgn bank ni...makin tambah senyumla g keje kat situ..*terasa diriku begitu berharga...*

Sapa tk bangga...org dok bangga2 negara lain ada theme park yg gah...yg canggih...yg meriah...menyeronokkan...beronok2 bsuka ria bsama keluarga... Tup tup kat msia pun ada gak taman tema yg canggih..yg manggih..terbaru terkini terulung...*bangga kembang kuncup*

Paling touching nmpk plak logo bank rimau tu terpampang kat theme park nyer gerbang....

"Eh..mcm kenal....bank lambang rimau tu kan..."

Mat salleh tanya....
"What logo is that???"

" oh...u dont know that??? That is the biggest bank here...in Malaysia...u know...got so many branch...at everywhere... And this bank bring me here...n my family...n this pass also..."
**hidung kembang kuncup..dada berdegup kencang....bangga.....tapi perasan....dusshhh!!!


Mat salleh:" **did i ask d wrong question???**"
Hahahaha
Panggggg!!! Sila jgn berangan ayien...


Belum dpt tiket free lg dh berangan...sila simpan rm1 sehari..hujung thn dpt klu x menang..ko belila tiket utk family ko pki duit sndr.... Berangan x abis2...

Okla... Pijak bumi..back to da main content.

KENAPA SAYA PERLU TERPILIH UNTUK KE LEGOLAND BERSAMA MAYBANK????

1. Kerana saya sayang Maybank... Bank nila yg byr gaji masuk dlm acc saya
2. Kerana saya teringin nk angkut anak2 saya merasa bersuka ria ..menikmati dan menerokai alam kegirangan taman tema terbaru di negara tcinta ...bukan di negara luar..tapi di sini d msia..* ayat mmg x boleh bla
3. Kerana saya dh kira duit dlm acc sy belum cukup nk beli tiket utk saya sekeluarga... Yg ada ialah kad plastik yg saya rs byk sangat baki hutang...tkmo hutang lagi...x boleh...laki saya marah... Nanti x de duit nk byr duit yuran tadika n duit van anak saya pegi sekolah..adeiiihh..deiihh...
5... Eh 4 baru ekk??
Kerana saya perlu simpan duit lebih sbb thn depan saya perlu daftar tiga anak2 saya masuk tadika...daftar tadika skrg kos dh mcm nk masuk U... So kena menyimpan dr skrg....
5. Kerana hari2 dh mimpi dh ada kat Legoland...jerit2...suka hati x tkira...kat gambar tu dh tbyg dh jay depan sekali..aku dok sebelah sheena...jafriell kat belakang dgn daddy...bibik tukang amik gambar....waaahhh..bestnya....* angan2 boleh kira gakkan??
6.kerana saya selalu dgr citer dr kwn2 bloggers yg lain dpt g taman tema ni...saya hanya mampu tenungggg jek gambar..nk pegi x mampu lg...** berjurai2 air mata..**


Last but not least
Sbb...sy ada kwn yg x byr hutang sy lg...so klu dpt duit tu mungkin sy mampu byr buat beli tiket sekeluarga...tapi dia x byr lg..walaupun dia dh dpt keje baru..dpt gaji..mungkin dia susah lg kot..so harap2 Maybank sudi sponsor tiket kami sekeluarga...

Sekian...love u bank rimau

**yg benar...pelanggan setia*

Published with Blogger-droid v2.0.9

4 comments:

Unknown said...

sabar jela Ayien.. eh tapi rugi je pegi skrg ko tunggula thn depan de dah btul2 beroperasi sbb aku baca rata2 komplen cam masih byk kekurangan.Tak lari gunung dikejar heheheh

ayien said...

Bibu...aku sajer jek buat posting ni..mana tau ada rezeki nk join contest tu pastu berangan la nk menang hahaha

btw, aku baca byk gak komen kata best..ntahla... aku takla beriyer sgt nk pg ... cuma pk anak2 excited nk g hik hik

Unknown said...

ko tunggu water theme park de siap thn depan..kwn laki aku keje situ aku pon nagging gak nak bawk budak2 coti skolah thn ni tapi de ckp tunggu water theme park de siap lagi best :)

Dadan Sujana Kusumah said...

Salam!
Kami memperkenalkan apabila anda datang berkunjung ke Bandung.terimakasih.rental mobil bandung