Monday, March 2, 2009

Hot Mummy Tag From Faizah Mummy Airiel

First of all...seperti aku dah cakap semlm....
aku ni mmg sgt pemalas nk buat keje umah ni
sbbnya...dgn jujur aku mengaku...aku tak creative sgt nk carik idea tulis apa
second thing..... aku mana ada laptop nk buat keje2 umah yg di beri oleh cikgu cikgi blog
terpaksala aku hari ni dtg awal utk buat keja umah yg diberikan kat opis hari ni....
huhuhuhuhu... sungguh awal key...subuh syafie lagi dah keluar dr umah semata2 nk smpi awal
nk siapkan keje2 umah yg di beri oleh Cikgu Faizah... 'ahaks...'
So utk tidak menghampakan Faizah...ini jawapannya ekkkk

Do you think u r hot??

Hot??? ala2 hot fm??? ahaks..... sgtla dah kureeeeenggg hot nya
dulu aku mmg hot... da chick... tapi semenjak dah jd ibu dan Mommy da Booom ni
and of coz since dah membesar sebesar ni.... akak tk se 'hot' dulu dah
huhuhuhu..... pengakuan ikhlas...kalah Memey Suhaiza ni


Why did u like this picture?

Sbbnya masa ni aku masih Hot da kebaboom.... masih baru lagi di pecahkan daraku...
hik hik hik....masa ni masih bergetah menarik tertarik.... mat bangla toleh sebelas ratus kali....
hik hik hik
( yg pasti sekarang org giler yg kaki ayam depan umah mak aku pun tak lalu nk pandang)
One more thing...aku suka make up aku di kala ini... Zaman2 Vouge da Vougi dulu....
huhuhu...skrg tidak lagi........

When was the last time u eat pizza?

Ntah ekk...If i'm not mistaken last 2 weeks...masa En Somi demam
dia mengidam nk telan pizza Dominos.... susah payah key aku gagahkan diri p beli
Nasib baik mmg sedap....berkeping2 gak aku telan
ada yg tk sempat kunyah dah masuk perut...
( tu psl aku sgtla gagah berisi gemuk begini)

The last song u listen to?

Lagu Merapu Mat Salleh kat Sinar FM... aku tak recall tajuk dia sbb mmg merapu...
dah la lagu pop yeah yeah....zaman2 aku belum tercipta dlm perut mak aku lagi....
so ...jgn ko tanya tajuk lagu ittew tu ekkk
( aku ni mana kisah tajuk2 lagu....aku tau lagu jek )

What r u doing rite now beside doing this?
Tgh siapkan keje umah si Faizah lah.... sambil sedut air Yakult...emmmmm sungguh sedap
nk sebotol?????? I'm sowi.... das abisssss

What name you prefer besides yours?

E-in... Ayien...Ain... Noorul... sbbnya takde lagi manusia yg aku kenal dia panggil aku nama penuh aku...mungkin agak panjang...atau mungkin terlalu exotic... hik hik hik...
atau mungkin akan menyebabkan lidah mereka2 tergeliat.....
andaikata ada la yg tetiba panggil aku dgn nama penuh..... mmg la dia sedang buang tebiat....
atau pun dia memerlukan sesuatu dari aku......( cis bedebah...nk minta sesuatu baru panggil nama penuh....)
tapi selalunya En Somila yg panggil camtu...di kala dia merapu manja ala2 kucing parsi jiran aku...
"kowang tau maksud aku kannnnnnnn"

People to tagged:

1.Aida Mummy Ainura...
http://aindainuera.blogspot.com/
2.Izlinda Mummy of 4 Babies
http://izlinda.blogspot.com/
3.Fiza... Queen of cooking...
http://love-ibu.blogspot.com/
4.Watie ....Mummy of 2 babies too
http://iswatie.blogspot.com/
5.Elyies ..... Mummy to be ....
http://love-ibu.blogspot.com/


Who is No 1?
She is my best ever best frens...believe it or not???
we become frens without realise it.... since kidergarden...
Tadika Manja at Keramat... but become close frens... frens in crime..ahaks...
frens in everything... since we are in primary school... wallaaa...
g sekolah sesama... kayuh basikal ...aku la tu...dia pegang handle...
geng ala2 geng bas sekolah cuma masa tu kitaorg tk naik bas... kitaorg naik basikal
konon2 dolu2 masa kecik2 cita2 nk jadi 'private investigator'
i really miss dat moment.... now both of us dah membesar bagai johan... masing2 dah kawen...
aku jek dah potong Q dia...aku dah ada 3 handbag... dia still maintain sowang lagik...
All da best Aida

Who is No 2?
Ni kawan blog jek... kami sama2 ada one pair of baby twins....
tapi dia lagi teror..dia dah ada 4 anak2 yg comel2

Who is no 3?
Kawan seforum...geng2 mak2 ayam yg selalu masuk Karpet...
(yg mana aku tk penah join...dgr dari jauh jek...)
Dia ni mmg suka masak...hari2 aku meleleh air liur baca blog dia
sungguh mengiurkan

Who is No 4?
Watie ni plak member alam maya aku .... aku kenal mula2 kat PCM
pastu melarat2 sebab hari2 tgk blog dia.... pastu close sbb dia tolong aku tipu belon masa bizday Jay
ahaks.... i lap u la Watie...membantu ku di kala daku memerlukan

Who is no 5?
Elyies.... sapa tak kenal dia...toke jual DM5...aku dah beli dah natang tu
dia berjaya dgn jayanya kuwus sperti model korea...
aku pun...tapi versi model korea yg baru nk daftar iklan kuruskan badan..sesi yg belum berjaya...hahahhar

So kawan2...sila buat ekkk keje umah mak bagi ni....
walaupun maalaaaaas skit nk buat...kena buat gak...hepppppp!!!!!

1 comment:

Mizz_Ila said...

kurus ko.. tp xpe..skrang pun comey dan cute