There was an error in this gadget

Thursday, October 30, 2008

My Sport car...Vrroooooommmmm

Vrooooom...Mummy tgk sini......



Mummy...nk tuwun ...takuttttt!!!!!

Nk g giant beli brg umah...Mummy , nk ikut????


Mana satu brek ni????



Apa tgk2???? minyak dh habisla Mummy..... Camne???

Ptg semlm sian tgk Jay...muka seposen pun lg cantik dr muka dia....
sedih jek..sbbnya dia boring kot
tak de sapa layan dia.... dia asyik tgk barney jek....boring lerr tu
nk tk nk... aku sampai2 jek umah...aku ajak dia main keta dia
walaupun hari masa tu dh gelap...aku buat dek jek
aku gagahkan gak bawak dia kuar main kat depan....
tgkla muka dia...nk kata happy ...tk hepi
nk kata tk hepi....mcm syok jek
smpikan nk masuk umah dh nangis2...
aku dh panik dh sbbnya masa tu mmg dh gelap betul...pastu
bateri keta tu pun dh kong...nk jln pun slow jek ....
last2 nasib baik laki aku balik...
dia yg memujuk Jay masuk umah....
sudah satu hal....dlm umah pun nk main keta....
Karenah anak sulung....
mcm2..... layan jekla...
sbb aku paham... dia nk perhatian lebih.....



5 comments:

Eda said...

ayieeeeeennnn...lama nyer tak dengar citer... sangat sonok tgk ko dah selamat lahirkan bby twin yg cute miut tuh....hehe.... so skang ni ader 3J la yer..hehe....

wahhhh abang jay...dapat kete yer...pasni leh tolong mama jaga adik...hehehe

ayien78 said...

dia bukan tolong jaga...dia tolong sibuk kacau adik2 dia adala.....
susah tul skang ni.....

abg dia yg lebih melalak dr adik2 dia.....

elly said...

uikk ayien pon dah ade blog?
wahhh rmai geng fp jd geng blog plak... tomeinye abg jay n twin tue...

iswatie "colours of life" said...

wah......yien ko pun ada blog dah ka?? aku pun ada..hahahahaha

isk bila lah aku nak jumpa hang n nak gi kidnap jay hang tuh coz mama dia bz ngan twin..meh dokngan auntie..hahahaha


jay...trus pecut keter meh ker prima damansara nih

Cujie said...

Akum ayien,

harap tak terlambat nak ucapkan tahniah diatas kelahiran kembar yang cute miut ni...