Monday, November 3, 2008

My little twins

My beloved Baby twins

Nila baby2 kembarku.... susah ke nk jaga????huhuhuhu...tuhan jek yg tau
so far Kakak tk byk ragam... keje dia ....minum susu, tukar diapers...tidoooo ZZZZzzzzzzzzzzzzz
tapi si adik ...Jaffriell ni...mmg manja sgt...asal mlm jek mula la meragam tk hingat...
aku ngan hubby selalu la bersengkang mata jaga....asyik nk berkepok jekkkk
mlm tadi mmg menduga aku .....
aku dh tk thn dh...yeala balik keje kan penat
dr kul 8 mlm asyik minum ...pastu nangis...minum pastu nangis
penat dh urut dgn minyak....tepuk2....dodoi2....
nangis gak...aku geram aku letak dlm buai kecik tu...aku buai jek...
dia nangis pun aku buat dunno
last2...lakiku yg tersayang tu la yg mendodoi dan mengepoknya...
hahahahar...selepas itu aku tk tau apa yg terjadi di tempat kejadian......
huargh huargh huargh..... aku dh pengsan.... ZZZZZZZzzzzzzzzz

Nasib kul 1 setengah pagi aku terjaga...dgr2 si Jasseena dh jerit nangis nk susu
huhuhuhu.... selang 2 jam Jaff jerit lak...aku la yg susukan dia....sian lak kat lakiku...

pagi ni lambat smpi tmpt keje sbb aku ngantuk sgt...so siap nk g keje pun lambat laaa

Nway...syukur sgt...dua2 baby kembar aku ni sihat2....Jasseena pun dh boobbbboook sgt2
so Alhamdullilah la..... tk de masalah lain....

Hopefully simptom merengek si Jaff ni tk berterusan...kalau tk.....Huwaaaaaa
akula yg meraung lepas tu

No comments: