Sunday, November 16, 2008

My cute little Prince & Princess

My 2nd twin- Jaff













My 1st Twin- Jass



































Sedar tk sedar...dh besar dah anak2 kembar aku ni..... seronok gak sebenarnya ada baby twin ni.... mcm2 benda yg kami discover ...kalau sowang nangis....takle serentak...cuma lepas a few minutes...sowang lagi ikut jejak nangis gak....
Kalau tido plak...selalu tk serentak...selalunya yg Jaff la yg selalu meragam.... asyik nk berdukung jek...isk...tensen gak..... tapi nk wat camne....
Bibik mmg selalu report... bgtau...Jaff buat perangai.... Kalau Jaff dh ok...Jass lak yg buat hal
dia ni tkde problem lain sgt....selalunya kalau hidung dia sumbat.... masa tu la dia meragam.....nangis tk henti2.... rimas kot hidung ada benda sumbat....
nasib baik ada sebotol air garam yg paed kasi...aku mmg selalu standby kat umah....
kalau baby2 aku flu jek...dis is the best solution...sekejap jek.... gerenti dia bersin
pastu keluar apa2 dlm hidung dia yg sumbat tu....
Tk sabar nk tunggu diaorg dh besar skit...
nk bwk g jenjalan...dh plan ngan hubby...tiket g mana2 yg firm ada lagi satu trip....
so. sempat lagi beli utk end of dis year.....
Wat say you???any suggestion??? dlm malaysia sure penuh .....kalau g Thailand or Indonesia menarik gak ni






9 comments:

Mizz_Ila said...

comelnye jaff & jas.. dah beso deme ni ayien. aku tgk makin bolat sikit dr aritu masa aku dtg tu.

meh la p blog aku..gambo aku berjimba kat RB dgn sya & sara.

♥ Eda ♥ said...

alolololo..tomeynya...nak bwk twin jalan2 yer..nak best dtg la melben..jumpa untie Eda...hehe

A.I said...

elelelele...makin encem + comel twin ngko yien. cam anak omputih aku tengok! wah wah wah..dah tak sabar2 ngko nk holiday ye..

Love... said...

ellop...
soe k lama x menjenguk...
bz sket wif angah engagement...
la nie baru leh bernafas...
huhuhu

Nina Rizwina said...

wahhh dah besar dah twins ni...
comel...putih...

♥ Eda ♥ said...

waaahh tiket free yer..ehehehe.. aku kalau memember dtg aku alu2kan je umah aku ni..tapi kalau couple leh la..klau ader anak..tambah2 lak sampai 3 org..aku takut korang tak selesa je..coz umah aku sebilik je ayien..but u can try msia hall la..quite cheap jugak..just kena tgk kekosongan..huhu..aku dulu pun bajet dpt umah beso dok melben ni..senang klau sedara mara or kwn2 nak dok tido...ni umah sekangkang kera..nak ajak org pun segan..hehe maklum la umah tgh bandar yien..susah nak jumpa yg murah....

Syafa said...

ayien...jaff ngan jas dan beso laaa..dah bolatttt..eeeeeee..aku suke twin!!! i wish i can have twin tapi..huhuh...not that easy kan ayien kan??heheh..tapi ko kuat ayien..aku suspek ko!!!ahaks..
hmm..aku suke cadangan ko nak gi bercoti2 tu..sonok la anak2 mu..dapat gi jalan2...hehehe...ala..bwk la dina ngan mak nye skali.leh x??ahakss

ayien78 said...

eda.... nnt aku rikky2 malaysian hall...tapi bab nk g jenjalan kowang kena bwkkan la...kalau aku g sndr mau sesat smpi africa kang ...ahaks... sya...dgr cam best dpt twins tapi kalau tk cukup kuat....meraung weiii...nway dah rezeki...terima dgn happy nyaa...

mmg dh plan dh nk jenjalan.... nk g melaka... dok kat everly...nk g ke???mehla...jom join...kitaorg g 28 dgn 29hb dec ni...murah jek hotel ni

ayien78 said...

mana ada putih mana pun nina...sowang tu mlm gak kaler kulit dia...adeiihhh

tang comel tu...boleh la terima komen tu...hik hik hik