Sunday, March 22, 2009

I loike...sgt suka... dunno why...

Sila abaikan parut cakaran kucing di bawah mataku ittew...
juga abaikan muka ku yg berkilat2 akibat minyak yg byk...
eeuuwww...disgusting!!!! melekit2 seh....
tapi....cuba focus pada mata ku....
cantik tak??? ala2 kucing siam miang nyer mata kan???
aku sukaa... i love it...i like it!!!


semua ni bahana beli online la ni
aku suka sbb berbaloi..sepsg baru RM30
so 2 psg aku beli baru RM60...postage RM6
so sgt la puas hati.....

lepas ni nk order lagi....








3 comments:

saveme_zero said...

ko beli kat sape ayien. aku tak reti nak pki lens ni..meroyan nak psg weii..ahahhaa

ayien78 said...

ko tgk aku nyer link tu
tk silap aku aku dh buat jd fevret...

aku kena la pki...kalau tk..kena pki spek la...

gEe Eunjo said...

weh ayien...
akakkk jeles okkkk! nk gk mata kucin siammmm!!! huarghhhhhh
eh beb aku dh tuko new add blog..pls take note k!
>>http://geejaidiary.blogspot.com