Thursday, October 22, 2009

Update anak2 aku yg semakin membesar

Lama sungguh aku tk bergiat aku tk bergiat aktif berblogging ni
aduhai...

satu) maybe sbb bz sgt
dua) emmmm...sbb mcm dh tk berapa pasti...ada ke owang yg baca blog ku ini???
tiga) aku selalu ketinggalan event2 mak2 ayam...so aku rasa guilty giler...sbb tk sempat lgsg komen blog diaorg...


jgnkan jengah...nk jeling blog diaorg semua mmg tk sempat...
so...bersawang abuk segala atuk nenek kotoran la blog aku yg satu ni


Emm hari ni baru ada mood update..
so..utk tk menghampakan kengkawan ku di alam blogging ni
nila antara gambar terkini anak2 aku yg aku sempat nk share ngan kowang
fyi, anak2 aku dah besar2 .. dah semakin naughty tk hengat...n of coz..umah aku dah umpama nursery
nk tgk umah aku suci, bersih kemas terjaga ..teratur segala serba serbi....
JGN MIMPI...!!!!


Adatla kan ..anak2 ramai hehehe (alasan utk tidak mengemas umah pun yea gak)
Kla...enjoy view da pics.. sgt2 naughtykan wajah2 kesayangan hamba ini...eiii
Lets the pics tell you the story...
malas nk elobrate















































































































































































































































6 comments:

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

alahai standard ler org meniaga .. nak handle family lagie .. slow2 update blog ayien .. akan ku terjah masuk blog mu andai ada updates;-)

el said...

abg Jay dah besar
sgt2 sweet muke dia..hehehe
biasalah ayien..rmi gak yg sibuk x berupdate blog bagai...tpi hati tetap igt kwn2..tu yg bgs..kahhhh

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

jassia sebijik muka ko eh..blh paggil dia ayien junior..hehehe

comel comel anakmu..
tgk baka la kan...

Mizz_Ila said...

budak debab bulu lentik dah beso...suke suke rasa nak kemam pp dia. hehee

jaff nampak cool jek.. ^_^

jay a big bro.. nampak control macho tp cute walaupun kurang senyuman. nampak tol muka anak manje.. hehe..

sape kata xde yg nak tgk blog ko.. adela cuma jd penerjah sepi je cam aku ni.. ikut mood nak tinggal nota jejak..kali ni mood aku ada..aku dah tinggalkan nota jejak aku disini tanda ko masih ada kawan yg sudi jejak blog ko. heheeee

M@L@ said...

tu ar...dah lama ayien tak update...sekali dpt tgk gambo2 anak ayien dah besau2 yer...
mala dpt bayangkan suasana ayien dgn anak2... mesti ayien dah mcm tarzan terjerit2..hehehee.. mala 2 org pon dah fening pale...

Fiza Nordin said...

si abg tu nampak sgt cool...suker tgk muke dia...mate layu je...