Thursday, March 18, 2010

Makan / Melantak di Pulau Carey bersama Mak2 Ayam

Cerita ni sgt lama terperam...hahahahar
kepada yg terlibat sila jgn marah aku...schedule aku sgt penuh
ni bila timbul mood nk update blog...hari2 sekali harung aku update blog aku ni hehehehhee
kalau tk salah aku...aku ni group yg last sekali bgtau nk join.... biasala.. aku selalu terkeluar dr list karpet merah


so apa2 berita aku mmg lambat tau... by the way tima kasih kepada mak2 ayam
selalu tk lupa kat aku bila ada gathering2 camni... bila aku free jek dgn tk malunya aku join jek
heheheheh... ala... semua dh kenal aku camne kan kan kan??? tup tup terpacul jek kat event tu
Plan tu mula2 nya g melawat si Paeh...
tapi maklumla aku kan anak ramai... janji jumpa kat Banting kul 5... end up dgn aku smpi Banting kul 6.15ptg


melawat Paeh kejap jek...aku pun tk pasan ...aku tk de snap gambar anak Paeh
huhuhuhu...sungguh tkde motif ok... patutnya gambar anak si Paeh yg lebih penting...ni gambar lain yg aku tangkap
sowi Paeh...nnt besar skit aku tangkap byk2 key
Btolak dari umah Paeh masa org tgh azan Maghrib...
agak jauh gak perjalanan ke situ... sampai sana nk dekat 8.15mlm...so agak2 kowang berapa KM la agaknya


ke sebab kitaorg konvoi ramai2 ..so tu yg terasa lama jek journey nk ke Pulau Carey
smpi2...org ramai tk ingat... tunggu meja jek dah berjam2
dpt meja dlm kul 9 mlm kot.. nk tunggu ambik order lagi....
last2 dpt mkn nk dekat kul 10 mlm.... lapar tk hengat... mmg semua kebulur....
Alynn siap sponsor cup cake sedap...so ada le pencuci mulut utk di mkn mlm tu....
end up...almost kul 11 mlm baru kitaorg bertolak balik KL ke rumah masing2
mmg best.... lepas ni kalau ada konvoi reramai mcm ni jgn lupa kan aku ekkkk???


Mkn kat Pulau Carey ni not so bad ler... aku pasti akan repeat dtg sini lagi...
next time nk angkut family aku semua makan sinila.... walllaa...sedap n murah gaklaaaa


Thanks mak2 ayam coz sudi n ingat kat aku.... ajak aku lagi nnt tau!!!!!


Happy jek lepas mkn yea mak2???
( OMG... I'm so bulat!!!!
Nik ..awat ko pegang hidung????
Ni la Mak2 Ayam yg join
Ila n Nik perasan single ler tu... anak2 tkde pun??

Apsal la laki aku ni suka tamak???? dua2 anak sibuk nk pegang


3 jejaka di kanan yg juga perasan single hehehehhe
anak2 di mana??? mak2 ler yg pegang kekekeke


Bapak.com

Sheena yg tk reti dok diam

3 mak2 yg sweet2... ( sweet ke ???)
aku yg menyorok di sebalik wajah si Nik

weih... org kat belakang tu org ke hantu ???kekkekekeke

BZ daddy

MAid aku mmg fully occupied....

Meja yg semua ada DSLR...so malu la nk join huhuhuhuk

Lovely Couple

Nik sibuk melayan karenah anak n anak buah

My Precious.... Jay...yg sedang sakit mata

tu jekla nk kongsi dgn kowang...gambar makanan sila refer blog Alynn or Ila...
aku dah lapar sgt smpi lupa nk snap gambar makanan hehehehehe

1 comment:

Arin Mansor said...

hahaha..silap2..bukan anak buah.adik bongsu aku.ekekee