Sunday, January 2, 2011

Dating mlm Tahun Baru

Nama pun anniversary...so mlm thn baru aku dating berdua dgn Mr Hubby
sbbnya?? dia nk pujuk aku ler sbb di hari annibersary dia tpaksa keje =(
takpela..janji ada gak celebrate..dari tkde ...tu mmg boleh mengamuk di buat nya
siangnya aku dh date dgn Jay kat IOI..mlm date dgn Daddy Jay ..pun kat IOI Mall
aku booked tiket citer "Damping Mlm"... komen??
so-so..takleh best sgt..tak ler tk best sgt..biasa2 jek
cuma ada pengajaran dlm citer tu.... sgt berguna...=)

lepas abis wayang... ** dlm panggung sgt busuk n hancing... pelik??
"diaorg tgk wayang sambil pee pee ke sayang??" soklan membunuh masa aku cium bau dlm panggung hahahhahar

sbb abis wayang awal...dlm 11.15mlm dh abis keluar panggung...
aku sound hubby " jom tgk bunga api nk???"
hubby tanpa byk songeh ...zassss sampai sudah...tapi bukan di KLCC ok
(tk koser aku nk berhimpit reramai kat sana.... rimassss ok)
aku just port kat tepi highway MEX... mula2 nk park dekat tepi betul2 ngadap KLCC tapi hubby refuse...dia cakap kang kena sondol dgn keter2 yg lumba mlm new year tk pasal jek ** tapi naper org lain selamba jek park kat situ???ok jek...laki aku ni mmg mematuhi peraturan tullll bukan mcm aku... nama pun "NO-RULES" hahahahhaar...
so kitaorg park kat dengan tol ... yg mana ruang tepi jln ada n luas... so tk ler merbahaya...

Syokkkk...coz dari situ semua view nmpk ...
segala pelosok tempat yg ada bunga api kitaorg nmpk.... kalau tk salah dr Dataran Merdeka pun nmpk... dari KLCC of course ler... dari Cheras... (tak tau dr mana) dari tgh2 KL pun ada... bersahut2... dlm 15 minit mcm tu... pastu abissssss

lepas abiss..kami pun balikla..ZZZZzzzzzz
** seronok sgt





Nota Badak: gambar pinjam dr Mr Google

No comments: