Monday, January 16, 2012

Routine hari-hari

Apa routine latest 3Js???

Hehehe...skrg..since jayniell dh start masuk kindy... Hari2 kerja..dia mmg kena bgn seawal 7 pagi.. Alhamdullilah..so far dia x byk ragam..boleh bgn jek...dh x nangis dh... Lepas mandi..dh siap pki baju... Dia akan breakfast dulu. Ada bibik mmg memudahkan keje aku skrg..aku dh ajar.. Buat breakfast apa. .. So.. Dia just follow jadual yg aku bg...

Twins plak selalu pagi bila abg dh siap... Dgn muka air liur basi..akan sibuk gak nk mkn apa yg abg mkn...hahaha... Lantak kola kembau oiii...janji tk melalak pagi2...

Another routine baru 3Js... Setiap kali aku atau mr hubby g keje...masing2 berebut2 dok depan pintu nk bye bye...so bertolak2 la depan pintu nk melambai..kdg kalau mood x baik..siap bjujuran air mata...tah apa yg di sedihkan..takut nou mummy dia x balik...mcm2 yg dia pesan sebelum aku masuk keter
"dont forget to come back yer mummy.... Dont step on da rock ekkk"* erkkk apa punya pesanan da... Da most touching wish....
"dont work too long eh mummy...pitty aby..."...

Tulah sbbnya tajam 545pm aku dh cabut balik hahahahha
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: