Tuesday, January 17, 2012

kelisa oh kelisa...awatla ko hari ni

Selamat hari rabu...

Hari ni aku kesedihan...keter kelisa aku meragam..pagi nk g kejer...baru kluar gate rumah smpi depan jalan dia mngeluarkan bunyik srrret..srettt... Kuat plak tu.. Aku dh panik dh...

Tgk tempreture...ok... Tkde bau hangit ke hapa ke... Tapi makin laju aku tekan minyak makin kuat...lagi2 kalau kat corner...mcm bunyik enjin nk tcabut..

Dgn sedihnya patah balik rumah. ..roger eb somi... So x psl2 dua2 kena amik el...

Oleh kerana dok umah...en somi teringin nk mkn nasi beriyani.... Emmmm... So misi accomplish...

Tara...jadik gakla cuma sayur x de..papadam baru nk goreng...

Hubby kata nasi dia sedap... Ayam masak merah pun sedap... Apalagi...??? Tak koser aku nok... X de dia komen sedap aku nk masak selalu... Angin aku baik jek..kalau x. .. Daddy makan jekla apa yg bibij masak yer...hahaha..

Okla..peace yo!! Nk titon......Zzzzzzz

*citer tajuk keter kelisa...gambar nasi briyani... Jilat jekla screen kowang... Nk resepi??? Google byk mbantu hahaha
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: