Thursday, November 20, 2008

Sapa nk beli natang ni????

Victoria Secret....
Endless Love
Love Spell

Pure Seduction
Ada tk sesapa interested nk beli natang ni
aku bukannya jual.... aku sebenarnya nk cukupkan satu set jek...kat opis aku ni jual RM125
satu RM50 aku dh beli 2 seperate... tapi rasa rugi sbb tambah RM25 jek dah dapat satu lagi
Satu set ada 3 benda...campur2 boleh...tapi hanya ada 3 jek tau....
ada :
1.Lotion
2.Body Scrub
3.Body mist...
aku pilih body mist ngan losyen pure seduction.... tetiba rasa rugi...
rasa mcm nk beli lagi tapi satu jek...nk tambah lagi 2 lagi....
nk tk??? kalau kowang2 nk...mehla order kat aku...delivery nnt aku tanya kat dia camne...
takpun kowang dtg jek ambik dr aku....hehehehe
jumpa kat mana2 ke dlm kl....pun ok gak.....
ni email aku

5 comments:

Mizz_Ila said...

add my blog ayien.. ;)

A.I said...

wahh..dulu aku ade minyak wangi VS ni. order ngan cousin aku. dah abis dah pon. tahan oo bau dia!! melekat! tppppppp..aku non ade $, kalu tak, nak gak..

ayien78 said...

tu la ...ayien order sbb bau dia sedap gilossss....

terus rasa nyesal tk order satu set....

kalau nk silala bgtau ekkkk

♥ Eda ♥ said...

aku ingatkan bra tadi..apsal lak bau wangi..hahaha..upanya kosmetic

Mizz_Ila said...

anda ada tugasan..sila ke blog saya :)