There was an error in this gadget

Tuesday, December 16, 2008

My twins....4 month ++ old dah....tk caya je


Tgkla umah aku yg dh jd tongkang pecah ni.....Ya Allah......
Jay seperti biasa...menan adik dia, dia yg sibuk main....
Fevret....Mummy count....1....2....3....
dia akan posing walauuuupun muka masam....



Ni la anak aku yg sulong....
manja....keletah..... suka sgt nangis lately ni
sejak asyik demam ni...dia mmg cengeng sokmo...
takleh kena tegur skit sure....UWAAAAAAAA
Muhammad Jayniell Nahish
Cinta hati kami berdua
Jaffriell 'Aisy yg ikut jejak Jay
suka sgt nangis.....

Jasseena 'Aisy yg sgt bobbok & jendul
iskk iskkk ...sian anak dara aku sowang ni
tah mana ikut...makin hari makin maju dahi dia ni
aku pun pelik...dh lahir2 mcm anak Jepun
mata sepet...??? Mata aku bulat.... sapala yg dia kenan...





Nila Anak2 Kembar aku yg kini memeriahkan keluarga aku
Rumah aku skrg riuh rendah ...mcm pasar mlm kadang2 kalau tiga2 anak
aku meraung.....huhuhuhuhu.... kadang2 kesian kat bibik aku...kelam kabut gak dia
tapi dia skrg dh pandai...anak aku nangis pun dia dh buat dekkk jek...dia slow motion jek
g dapur amik sweet time buat susu....tk mcm dulu siap lari2

agaknya dh lali dgr anak aku melalak....tk heran dhhh......









9 comments:

aTan and aYu said...

kak ayien..., kembo kak ayien still pakai mitten ek..???
iman xleh pakai da.. semuanyer tak muat da.. hehehe... berat kemba tue baper da..?? sapa lagi berat? kecik ajer banding ngn iman... :-)

ayien78 said...

berat????rasa2nya nk dekat 7kg kot sbb dh lama tk g timbang...1st appointment 31st Dec ni...lambat lagilaaaa

Pki mitten???kena paksa sbb kalau tk pki diaorg suka isap jari....eeekkkkk tk suka sbb nnt tangan bau busuk....

iman dh bape kilo ekkkk

noreen-bulan said...

wah syok nya tgk kembar kak ayien...mesti meriah umah kan...?

semoga kak ayien sabo byk2.....

jay tue jeles tue...biasa la kak ayien baru lagi....

ai said...

suka aku tengok gambar yg last tu. poyo je 2-2 pandang camera. cerdik tul!

ayien78 said...

si kakak mmg suka bergambar sbb nampak flash kelip2 kan...tapi muka masam jek laaaa

jaff lak tk kira ....ada flash ke...tk de....dia mmg suka nangis

LoVe.. LiFe said...

mmmm.......... SHU tu kat UK,. aku tengah tunggu official offer letter. smalam aku juz dapat dr emel jer. once da dpt yg afficial.. nak g panjat HQ Mara pasal scholar plak.

soe lama x jawap komen plus tag.aku a bit bz lately. but daily tetap jengok blog ko.

pale gue sudah bengong...

Miss Moon said...

best nya ayien dapat baby kembar ...misti all the workload jadi double kan ...

penat tak yien?

tahniahhhhhhhhhhhhhh

saveme_zero said...

geram aku tgk kembo ko ni. bila nak jumpe ni ayien. gather2 nti weii.

ayien78 said...

tula tgh plan la ni...aku ingat nk buat outing gathering utk kita2 semua...tapi aku tkde mekanisme nk berhubung ngan kowang...susahla nk discuss coz aku tkde ym