Tuesday, December 23, 2008

Telematch .....part 2

Pagi2 aku dah kena bgn....aktiviti start kul 9...so breakfast sebelum tula....
sepatutnya kena tuwun 7.30am...tapi biasala...kitaorg dh kesiangan...kul 8 ++baru tuwun
lepas breakfast.... lepak kat lobi tunggu yg lain2 get ready g beach...ni la hasil2 gambar2 nya
twins kat atas...lupa nk snap gambar diaorg....lagipun maid aku sibuk ngan diaorg
malas nk kacauuuuu

ni aku nyer little helper.... suka sgt sorong stroller Jay..
lantakla...bagus gak....
tgkla aksi2 diaorg ni...sweet kan???





anak aku yg moody jek...tk cukup tido la ni


nampak tk hidung dia merah???? selsema coz byk sgt nangis....
My boys... I love them!!!!

Hingus meleleh...meh Daddy lap


telematch kanak2...sian anak2 aku....tk leh nk join
aku suwuh Ina join ...dia tu pemalu sgt.....
Hubby wth his two kids

Me and 2 lovely kids


Jay enjoy sepak pasir....pastu hingus meleleh tak sedar

Cuba tgk....nampak tk Jay???? sibuk gak kat situ

slow2 jln coz geli 1st time pijak pasir pantai


Jay....anak mummy yg lemau...i still love him
Enjoy playing sand beach wth his sis.....
Ni plak citer psl games masa telematch....
sian Jay..mana ada game yg dia boleh main...kalau dia main sure tk menang2....
dia ikut sedap tekak dia jek mana nk pegi
Ina plak ...she over pemalu....puas aku pujuk dia tk mo participate
aku yg over excited tgk anak owang lain main
masa kids nyer game...Jay ok lagi
pastu aku cilok bola event organizer tu bagi kat jay
bila dah start game yg kena pki bola....tpaksa la aku pulangkan bola tu kat tuan punya
apalagi...melalak tk ingatla Jay kat atas pantai tu
huwaaa....malunya aku
dah la aku sebelum tu dh excited nk main games yg adult nyer
iskkk...time ni la plak dia nk buat hal
aku cepat2 masukkan dia dlm stroller
htr dia balik bilik...kat atas pulak dia melalak lagi
tk pasal2 free2 aku penangan kan dia...1st time aku pukul dia
iskkkk sian plakkkk...nyesal pun ada
lepas dh pukul ...( skit jek lepuk dia...pukul tang tapak kaki jek)
aku pujuk dia balik....mula2 diam...
sekali dia nampak muka daddy dia
uwwwaaa...melalak lagi kuat lagi...eiiiiiii
rupanya hubby aku pun nk htr ina sbb ina nk tido kat bilik
at last kitaorg terpaksa tunggu lama skit kat bilik smpi Jay cool down
sampai2 kat bwh...game dewasa dah nk abisss
tgk diaorg tgh best 2 main baling2 belon air.....
jeles la ni......
last game baru aku ngan hubby aku join...
we all lain2 group...pastu game tu plak game pijak belon kat kaki owang lain
boleh tak?????aku nyer group kalah semata2 sbb laki aku berjaya pijak belon aku
aku punya la nk selamatkan...rupanya musuh dlm selimut tul laki aku tu
end up...team laki aku juara keseluruhan ( sbb sebelum tu kitaorg pun asyik kalah gak)
boleh tak?????eiiii frustnya aku....
aku yg excited nk main ...atlast main 1 game jek...eiiiiiiiii
nila hasil gambar2 kitaorg
Group hubby aku...winner ... juara yg main tipu

elleh...mencikkkkk

Pf and the team yg kengkonon juara...nyampah

Havvvoocckkkkkk!!!!!

1 comment:

Mizz_Ila said...

bestnyee...dah lama x join family day