There was an error in this gadget

Thursday, January 22, 2009

My beloved twins.... Jaffriell & Jasseena 'Aisy

















Tak sempat nk tulih panjang2...just nk share ngan kowang.... ni la progress pembesaran
anak2 kembar aku .... sedar2 dua2 dah sihat kebaboom camni
ni la hasil tgn maid aku yg "superpower"tu...ahaks
mmg aku syg gilos la ngan maid aku tu
dia jaga anak2 aku bagai menatang anak yg penuh!!!!!
Bila tgk....aku mak budak2 dua owang ni pun cam tak caya
ni ke budak2 yg suka tendang2 gaduh2....cucuk perut Mummy dia dulu???
I wonder such small babies now....growing up like dis!!!!!
Mummy sayang Jaff...Mummy Sayang Sheena
Muah!!!!




8 comments:

MUMMY ILA said...

MMG KEDEBABOMBAM LA BUDAK2 NI. X SANGKA AKU.. COMEY LA JINNIS & AYIEN NI.. HEHEHE

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

mmg montel si jassena rasa nak gigi jer pipi loyot itew....

Mummy Dzeiqry et Dzahra said...

untung dpt maid "superpower"..susah nk carik yg camtu skrg.. =)
update pic d twins slalu ya

eLYies said...

adui..geramnya aku tgk anak twin ko nie...rasa nak gomol2 je...

ayien...ko sayang diaorg je ker??? hero ko tu camner??? tak nak kasi aku..kahhhhhhh

ai said...

geramnye aku tengok princess kau!! bambam..yg cik abg control macho!! ish..geram aku wei!

kirana-ummikmal said...

weh anak dara ko....tembam ..wakakaka... mcm nk lawan ko jek...
geram nye tgokkkk...
anak teruna tu pula muka dah ikut muka abangnye....

Mama Herda said...

aku pn nk twin gak..ayien cmne ko dpt twin bgtau aku..

NUR ZIHAN NASZERI said...

masyaallah...comey2nye ayien..
adeh...
dah mok2 si gegirl nun..
haih..

leh kawan2 ngn kakak zea neh