There was an error in this gadget

Sunday, February 22, 2009

Jay's new look... What say You?????













Uwwaaa.........!!!! kowang tgk la anak sulong aku ni
Gondol abissss dah....ni semua akibat 100% percaya kat laki aku tula
Cesss....Jotos sungguh .... tak psl2 aku tgk anak aku dah mcm UPIN & IPIN....
betul betul betul betul.....
dua kali pandang dah mcm AMIR peserta RAJA LAWAK 3
eiiiiiiiiii....gerammmmmmmnya aku
aku rasa mula2 laki aku nk gunting style lain
paham2 jela anak bujang aku yg sorang ni
bukan reti dok diam
gerak sana gerak sini
kepala kejap tundukkk kejap dongakkkk
bila dah senget benget...
Zassssssss....laki aku mesin kasi gondol...SENANG!!!!!
huk huk huk..... tak de rupa yg elok pun
aku tgk dah mcm muka budak2 terbiar..... eiiiiii
camne nk repair lagi ekkkk
pastu bila dah jd camtu laki aku nk sedap kan hati aku dia cakap
"Comelnya Jay.... Cute la anak Daddy rambut camni..."
Boleh tak?????
Kowang rasa camne??? ok ke???
huk huk huk ...dari hensem2 muka anak aku terus jd muka sememeh jek......
geramnyaaaaaaaaaaaa

8 comments:

nasz said...

ala ayien, kalo dah handsome tu, rambut camane pon tetap nampak handsome...

ai said...

nampak lagi kuwus lak si Jay!!! tp tetap encem la wei.. ;P

~sekotak huggies tu $40 je! M & L sama harga. Kau kompom, aku oederkan yek?

Tinie said...

nampak kurus skit..
tapi tatap encem ler

FaizAmYAirieL said...

hamboi jay..merah makngahnyee..ekekee..ala ayien..encem je anak bujang sulong awak tu walau mcmane pon pesen rambu tu..eeehhee...ramai nk wat son in law tu..ekeke..

Eda said...

ensem siot.....nampak macho skit... serius lain muka jay.. aku prefer the new look...wallllaaaa....auntie terpikat nih..cemana??

eLYies said...

jay..walaupun kamoo botak..tp kamoo TETAP MAINTAIN ENSEM..FARAH TAK CARI LAIN PUNYA...wakakkakaka

ayien78 said...

ahaks...yies...bukan carik lain nyer citer..masalah...jay yg ada hati nk carik lain...ahaks....

NUR ZIHAN NASZERI said...

jay mmg ensem le yien..

terguda makcik melihatnye haihhh