There was an error in this gadget

Sunday, April 19, 2009

Bila dah ngantuk.....

Nila keadaan kat umah aku setiap hari
maid aku tk kering tgn di buatnya...
adegan ni terjadi masa ptg kalau tk silap aku
abg Jay tido lagi
Si adik baru lepas mandi.... Kakak turn dia di mandikan
tgkla...sian kan???? sampai tertidoooo
tido duduk pun jadiklaaaa...
aku laki bini gelak golek2 tepi tu tgk gelagat anak2 aku
dia tk pedulik pun ...yg penting dia dapat tidoooo
alahai ...anak mummy ni...sian diaaaa


Alahai abg... tido smpi camni
Nila si Jaff yg tido tk hingat apa pun...... padahal umah aku gamat ...
bising bunyik tvla...si Jass melalak sbb ngantuk sgt
nk cepat2 pki bajula....dia selamba jek nyenyak jek tido
sian tgk..... terlentok dah kat stereng walker dia

Ni la si Jass
Nangis kuat gilerrrr....suwuh bibik cepat2 pkikan baju
nk tido sgt...tk nyempat2......

10 comments:

el said...

hehehehe....sure gamat umah ko ayien..w/pun letih penat segala..tpi bila tgk2 anak2 kan ilang semua kan...

elly @ suely said...

alala ciannye dia... x sempat2 nak tdo yer cuyunk!... snok aku nengok kowang ni ayien... sure gamat je umah kan? bes jer...

kasihatie said...

hehhe...sianyer si jaff sampai tetido dalam walker..tp cute sangat...

MUMMY ILA said...

dah cam taska dah umah ko..penuh keriangan & kegamatan sore baby2. hehe

ayuZack said...

kiut la tgk jaff tdo sambl b'diri.. abg jay pon mane sempat jek tdo yer... tinggal jess jek yg tak tdo lagi.. sonok kan tgk muka diorg time tdo kn yien... suci...

Tinie said...

wakakaka
kesian tgk jass tu tidoq macam tu..ko ni..

Bibu said...

mcm2 pesen tido!Hahahaha

-- LoVe.. LiFe -- said...

ellops......
soe late.. a bit of bz...
bukan x nak dtg umah ko...
tapi sharul weekend manjang kelas..
so dat aku nak gerak sendiri pun susah....
ko lain... ader bibik...
aku handle sumer sendiri....
x pun aper kater ko jer yg dtg umah aku???

gEe said...

comelnye anak2 ko yiennn!!!

ppb_ppkp said...

comei je tgk si kembar ni...