Thursday, May 7, 2009

Cameroon Highland-part 2

hehehhehehe...let me continue citer psl vacation tak seberapa kami
hari ke -2 tu pagi2 setelah adik bongsu kesayangan ku tu dok merengek, menangis
"kak...bila kita nk mandi kolam..kak... bila kita nk pegi swimming pool...kak bila agaknya semua siap g swimming???kak...bla bla bla..... Kak..........tutttttttttt"
aku pun naik rimas melayan kerenah adik aku ...
rasa nk lempang pun ada sbb syg punya psl aku pun hangkutla
anak2 kembar+ jay dgn mak ayah aku+laki aku g mandi kolam renang
kat CAMEROON HIGHLANDS tempat yg sejuk tahap tulang kering nk tercabut
kowang boleh bygkan tk????? takyah susah2 bygkan yg lain2 nyer scene ekkk

hehehehe...g Cameroon...tpt sejuk mandi swimming pool
kowang rasa aku giler ke hapa???? hahahar.... jakun sebenarnya
kengkonon kat StrawberryPark tu swimming pool dia suam2
so pengalaman baru la mandi kat swimming pool air suam kan?????
abisss semua ahli keluarga aku, aku hangkut mandi... maid aku pun kena paksa mandi
mak aku jek tk tuwun mandi swimming pool tu.... kalau tk mmg haru..... pastu paling best...... hanya family aku jek dlm swimming pool tu
mmg owang takde masa tu..maybe masing2 dah check out...
so kami conquer satu kolam laaaaa.... bising n gamat jgn cakapla
adik aku si Firdaus tu mmg kecoh....
best part is.... masa mandi kat shower..shower dia pun suam2 kuku gak
so anak2 kembar aku mmg so excited..... mandi dlm setengah jam...laki aku suwuh cepat2 naik
siap pki baju dua2 kembar dah ttido dlm stroller
Jay plak mengaruk nk minum susu dgn mkn
(lapar kot lepas berenang....)
SOWI EKKK..AKU SENGAL...APSALLA BOLEH LUPA SNAP GAMBAR

balik bilik semua satu family kepenatan...tertido smpila kul 2.30 ptg
sesi bersiap jgn cakapla...ambik masa yg sgt lama....
siapkan yg ni yg tu menangis...siapkan yg ni abg melalak...
pastu kena suapkan mkn tgh hari laa...itulaaaaa...inilaaaaa
atlast kul 4 lebih baru siap2 keluar g jalan.....

destinasi pertama... " Tea & Scones" tpt teh tu...aku g yg kat bwh nyer
lama gak jln... dlm setengah jam gak baru smpi sbb dia menghala ke bwh bukit
nila antara gambar2 yg sempat di snappp

Nila Family aku... ayah aku, mak aku adik aku..
maid aku sibuk jek pastu hujung tu laki aku
anak2 aku sowang di dukong ...dua lagi dok dlm tu
Ni aku ada terselit sekali...
I hate dis pics...so burukkksss n gumuksss

Tgk...aksi notti anak dara aku
lidah dia mmg harussss aku gunting!!!!


My beloved mom n my beloved daughter...
gambar interframe...maid aku



nila makanan yg di order
tea 2 pot=RM12x2=rm24
scones 2 set =RM12
Kek 2 slice=rm4/slice
total???? tak kenyany pun !!!!huk huk huk

Mak & Ayah aku


aksi gedik anak sulongku....
asal nmpk air...
"fish..fish... "
sungguh aku tk paham....
mana tah fishnyaaaa......
" Daddy...where fish???"

Ni Jaff...dia cool jek...dok tergelak sowang2 dlm stroller
dak Jass jgn cakap laaa..asyik mintak dukong jek
Jass ni mmg kesayangan maid aku....
melekat jek dgn bibik...
interframe tu adik aku
Firdaus si Naughty boy
"cantik tak???? mcm poskad kan...????
Erynn, syana... kowang gelak2kan kamera kronik aku kan???
ko tgk hasil dia???ok wat...ada gaya dslr tak???
Nur Jasseena 'Aisy-my only daughter
Ni semua koleksi keluarga aku
JAff jek tkde
p/s: tk termasuk maid akulaaa
Jay & Pak su Fir
Otomen le kengkonon
Senyum...smile.....
1..2...3...
Jass boleh tunduk ke bwh la plak
Keadaan dlm tukun ku
Jaff tido lena tk sedar diri
dia mmg senang tul bwk jln...tido jek keje dia

sesi bergambar masa nk tunggu semua ahli keluarga siap
snap sana....snap sini..... Jass terkelip2 dr tadi
Jass & Jay kombinasi hindustan n korea seh...
( perasan tul mummy dia)
Bulat tul mata....hepppp
Daddy n Jay

Mummy Mok mok.. n Bobbok
Encem boy Mummy....
dei..mata tu jgn besarkan camtu leh????
Daddy n his girl
I'm ready Mummy.....
Bila kita nk kuar jenjalan ni
Jass bersama baju pinjam yg di sponsor oleh
Auntie Lin n Auntie Etty
hehehehehehe



6 comments:

Reena said...

wah cantik la pemandangan tu...mcm nak letak wallpaper kat desktop jek

ayien78 said...

alamak...tinie..aku delete posting yg sebelum ni ( smpi 2 lak aku posting) sekali terdelete la plak ko nyer komen

hehehehe..mata sapa dia ikut???ntahnya..mata nenek dia kot sbb mata aku besar gak..mata dia sepet!!!

ayien78 said...

reena...gambar tu spontan ambik...tk sangka cantiklak
hehehehe....

A.I said...

Chomell sungguh la si Jass wei!!!

sampai ati kau panggil naza kau tukun..huhuhu..kalau tukun aku ni apa lak kau nk panggil??? besi burok agaknye :P

ayien78 said...

ai...ko ni ...tu bukan ayat standard kowang panggil keta masing??? tukun la tu wei..keta aku tu keta lama laaaa

M@L@ said...

comei betul si jass..si jay mmg encemm suker tgk mate dia...dah besau mesti byk makwe nie..hehhehehhe