There was an error in this gadget

Monday, January 18, 2010

Anak sapakah ini??????

Gambar anak2 ikan aku ni di rakam lama dah...
masa dok umah la yg pastinya... boleh bayangkan???
camne umah aku di sekelilingnya ???hahahahhar
sgt sepah hokeh... tapi aku mengambil jalan positive jek
buat2 tk nmpk...tutup mata...
lepas dah abis sepah...baru aku mop...bersihkan ke hapa ke

Budak bertiga ni pantang dapat makan ice cream...
fevret okeh... siap meleleh2 kat pampers masing2
si abg jek aku tgk mcm senonoh skit dia makan
yg adik2 ni dah macam makan "poo poo" sndr plak muahahahha

okeyla..layan jekla gambar anak2 aku yg makin membesar ni
( mcm tk caya aku ada 3 org anak...)

mana sesat ada lesung plak tu aduyaiiii

Jass..khusyuk okey...abis satu bdn makan sekali

Jaff yg tk kurang aksi comot nyer

Muahahahaha

Aksi2 comot anak2 aku muahahhaha


Nila cikgu kepada adik2 nya






Tu jek....sila sambung keje kowang hik hik hik


4 comments:

A.I said...

oiiiiiiiiii..comotnye! tp tetap cute! ngeeeeeeeeeeee

Miss Moon said...

wahhhhhhh makan apa nih ayin wooaooo...berpeloh leher mak nengok ...mengenangkan nanti nak kena kasik mandi sorang2 n nak kemas balik hasil comotan tew

akakkaka wey lesung batu pun ada ...nko stop menumbuk sambal blacan n snap gambo bebudak nih ke ekakkakaka

el said...

kahhhhhhhhhhhhhh klakar lahhhh..comot giler si jass tu...tp tetap comey ha...

ayien78 said...

Ai... budak kecik mmg cute...bila dh besar jek hilang cute dia hehehehe...

Moon,
Mmg berpeloh tgk dia makan comot camtu, tapi nk wat camne... layan jekla...pastu kemasla balik

El.. anak ko di daneil tu lagi comel...hensem lagi...