There was an error in this gadget

Thursday, January 14, 2010

Japanese Food Buffet @ Shogun Sunway Pyramid

Ni ialah rentetan dari sesi makan yg opismate aku bawak masa bizday aku aritu....
sian kat Jinnis... citer kat dia ni sedap tu sedap...dia dgr jek
atlast aku bawak la dia g mkn kat sini ...merasala dia semua benda yg aku citer
cuma agak rugi sbb Jinnis bukan suka makan mcm aku...
"tgk badanler ahaks..."

So sesiapa yg teringin nk mkn sushi byk2...plus mkn segala mkanan western
seafood, desert...this is the best place for u!!!
Sharkfin soup ada, lamb shank ada, oyster ada...yummylicious
salmon raw ada.. mcm2 name it...and aku berani bet...kowang takkan terhabis rasa semua...
aku ada jek yg tk sempat mkn... sbbnya dah naik muak
tk kira steamboat yg diammg kasi complimentary...lobster baked cheese lagi
aduyaiii...Jinnis aku pelawa hanya mampu geleng2 pala jek tak mo lagi
Jayniell enjoy makan gak coz ice cream dia free flow...
desert byk gilosssssss smpi aku kekenyangan tersandar....
(abisss diet tah ke mana)

Silalah pegi ekkk..ada kat Banggunan UOA depan KLCC, dgn One Utama
sgt adviseable... sedap smpi kowang balik teringat2 punyer hehehehe
Di bawah antara gambar2 aksi melampau aku sekeluarga

Zoom up Oyster yg aku mkn.... yummy

Satu2nya gambar yg Jinnis snap...cessss

Nmpk tak??? tu baru counter sushi...belakang tu byk lagi

Jay yg excited..mkn ..mkn...mkn lagi

Oyster aku yg sedappppppppp sgt2

Jay main tpt steamboat nyer suis ..meletop kang

Laki aku yg dah 3 kali mkn terus tersandar

Nampak tk menu atas meja kitaorg????? Oyster ku????


Makan ni dah trip ke 5...tak larat dah nk telan


Steamboat Jepun...sedap cuma dh tk larat nk telan dah...huhuhuk


Air juice yg free flow...nk minum 1 jug pun boleh


Ni menu aku sebelum aku telan.... bayangkan ...
ni makanan aku piring ke 5


Jay mkn goreng2...ice cream..nasi goreng... tu jek la
tapi dia FOC..so tk risau pun

Pinggan laki aku.....

Jay nyer pinggan


Aku nyer piring yg dah licin

Sharkfin Soup...dapppp ada soup lain gak
dlm 5-7 pilihan rasanya...mmg tk larat nk rasa semua

Jay yg suka aksi camni bila aku nk snap gambar
Lihat laki ku sungguh2 dia makan kan???????
Tu jek... apa lagi...booking la weekend ni...pastu call kitaorg...boleh join sekali lagi

5 comments:

A.I said...

AIYOOOOOO!!

hukhukhuk :(
aku tukang jilat screen jelah. nk gi, takde duwit. tengok aje...huhuhu..sume sedap2!

M@L@ said...

dap2..nyer... byk sungguh menu..brp yer kalo mcm tu mahai ker murah... x penah mkn mkn jeperun ni... x tau leh tertelan ker tak tekak saya ni...ahaks...

el said...

aku pun jilat skrin je lah...huhuhu
tgk sgt2 sedap wei..lg2 tang pic jinis last tu..amboiiiii hehehehe

♥ Eda ♥ said...

heavennya dpt melantak cenggitu..hehe...aku soka

NenekPenne said...

i confuse jap
tu kat hotel sunway piramid eh?
how much arrr perhead?
maslahnya i ni tak boleh makan sushi tapi tak per..yang lain ada kan...