Thursday, February 11, 2010

Day 1 @ Langkawi.... cuti walaupun sakit aoouuchhh

Kan semua tau... aku long MC last 3 weeks???
Hehehehehe... mmg pedig di situ tapi ku gagahkan pegi sbb dah lama booked tiket n accomodation kat Langkawi... tawakal jekla..
sure Maid aku si ema dah excited giler nk g sana...
abis semua jiran2 aku pun tau kitaorg nk g Langkawi

So start Feb 4, 2010... mlm kami bertolak ke LCCT...
Destinasi nya..Langkawi..
berbekalkan duit yg tk seberapa... huhuhuk
lakiku dah abiskan duit dia kat China... so aku la yg 100% sponsor percutian kami 5 hari 4 mlm ni...terkucil gak...tapi takpela... alang2kan...

mmg mencabar...anak2 aku meragam sbb semua demam, selsema, batuk...
dlm flight Jay tk henti2 buat hal..kejap nk dok dgn Mummy..
Kejap nk dok dgn daddy... aku suwuh dok dgn pilot kang padan kan muka

smpi Langkawi dlm 10.30mlm
di sebabkan hotel sebelah Airport jek...laki aku dera kitaorg semua
sorong bag berat g hotel... padahal boleh jek guna trolley airport tu caittt
check in gitu gini... kul 12.45 baru tido.. sekali bapak aku berdengkur...aduyai...
semlm kitaorg anak beranak tk tido...
Jay sipa bangun...duduk..tanay aku..
"hah?? apa tu?? hah???"
kekekekkeke tu ler citer mlm pertama

sesapa nk tgk Hotel Helang camne???
not so bad... value for money n jimat
walaupun takler grand sesgt....
tapi utk aku yg kelas sederhana ni...cukupla tu....

so sila layan....


Berterabur tk ingat bilik ni jadinya
1st day dok sebilik dgn parents aku
next day baru pindah split bilik
ni gara2 nk jimat lerrr hehehehhe
Jay excited.... wahhh!!!!

Aksi maut ayah ku

Jaff excited tgk cermin gambar sndr
Pandangan dari pintu bilik.....
meriahkan bilik kitaorg???
padat gilerrrrrrrr
Gambar tempat nk memerut

Ni semua jiran sekampung pun muat tido sini

Sheena...suka.. tk duduk diam lgsg

Nila katil sebelum di rasmikan....

Sampai airport ..tunggu bag smpi

Sheena... pantang lepas... jalan sana sini
tangkap sekejap dah meronta2 nk tuwun
berpeluh ketiak nk kejar anak2 aku yg kenit2 ni
adik aku ni pantang ...nk bergambar sajer

Kami dah sampi.... belakang tu kapal yg bawak kami dgn selamatnya
walaupun horror sebelum nk touch down tu..
tapi kami selamat mendarat....
eiii mcm naik roller coaster... hujan lebat kot

Ni sebelum berangkat...cepat2 snap gambar kapal kitaorg
atleast kalau apa2 jadi... gambar jekla jadi kenangan
hahahar cabul sungguh mulut ku
Ema laju jek sorong anak aku
excited dia........... =)
Semua dh start berjalan ke kapal...
dap dup dap dup...camne la anak2 aku nnt
behave ke tk???
Daddy memberi arahan kepada askar2 kenitnya
mmg laki aku ni sabar orgnya....
semua dia yg buat.. kalau aku pengsan dh
@ lcct
Daddy di hurung oleh anak2nya...
sila bayangkan... berapa tan metriks kami hangkut brg
mcm nk pindah terus kat langkawi pun yea gak
Check in... minah sluar pink tk sabar2.... sepak laju2 kang

Bag2 mak ayah aku
Ni budak2 yg join trips kitaorg
hehehhee masa ni excited jek..
sampai sana... bermulala penat yg tk hengat


Oklaa..tu jek la citer utk 1stday @ Langkawi
nnt aku citer lagi kat next episod tada.....

2 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

aku pg langkawi hari 2 malam, tak cukup ouhhhh

best kan????

lin said...

omg! sangat respek kat u boleh bawak anak2 gi bercuti kat pulau ..naik bot bagai..kalau i haruslah tercicir anak i ..cayalah!