Wednesday, February 17, 2010

Day 3 @ Langkawi.... Saturday

Hari yg indah...
Pagi2 tu as usual...aku n family aku lah yg bgn lambat
sian mak ayah tunggu dari pagi.... hehehehhe
gara2 penat semlm berendam kat Pulau Payar...
and as usual.... planned nk kluar awal pagi....
atlast kluar dah tgh hari...aiseyman... program sudah lari deiiii

1st destination carik petrol pump
sekali laki aku bwk isi minyak jauh daaaa
kat jeti boat berlabuh aka Marina Park
alang2 dah jauh2 dtg singgah sat minum2 kat THE LOAF milik ex PM kita
Dr Mahathir... nice restaurant and also a must place for u to singgah...
even food kat situ a bit pricey but tell u the truth I don't mind coz its worth ...
lepak santai sambil kunyah2 roti dan air sedap...
really costly huhuhuhu
RM89++ tapi takpela...
bak kata laki aku... " nak rasa...bukan selalu"

sambil2 tu sempat snap pics dlm restaurant tu...
i think not really restaurant...more to cafe utk owang lepak2
roti dia mmg sedappps...lembut... manis cukup...lemak cukup
isk terasa nk g branch kat pavilion lak

berbaloi2...

okla...sila layan pics kami yg tk seberapa ni hehehhee



On the way ke mana tah.... Lupa dah mana destinasi kami on dat day

Jay merenung perjalanan yg bermula...cuaca mmg terik giler
kalau kat kl panas....kat langkawi panas giler kedengkang
Jay seluas2 MPV diank gak menyempit tepi Daddy dia yg drive
siap gaduh tarik2 dgn Sheena sbb Sheena pun nk gak dok situ
atlast.... Sheena n Jay dok dgn aku kat depan...
9-4 didepan tempat driver...kowang kira 5 org lagi camne duduk kat lagi 3
baris kerusi kat belakang... sgt rugi kan???? luas2 dok depan nyempit2
iskkkkkk...geram aku layan kerenah diaorg ni

Pemandangan dlm MPV kami
sebenarnya dah rupa cam bas pun yea gak


The Loaf dari pandangan sisi

Boat2 mewah...best siap ada pintu auto tu


Aku yg berusaha keras menyorok belakang Jinnis utk menyembunyikan
ketul2an lemak aku yg bertaburan di sana sini
adeihhh sgt badak air aku skrg ni....sakit mata tgk gambar sndr



My family... my small tiny family
consist only me, hubby, 3 kids, mom , dad and my lil bro

Maid aku nk bgambar utk kenangan

Panas terik sanggup di tahan demi gambar yg cantik ini hehehhee





Jaff n Jass...gaduh apa la plak tu

Air mahal tapi sedap...share2 tu sbb nk jimat hahahhar


Cheff yg masak roti sedap
i guess so....

Jay nk dok dlm stroller...adeihhh penin
penin aku nk layan kerenah semua2 ni
Jaff mkn cheese cup cake yg sedap
RM5.50 sebijik ...okla... sedap n puas hati
Jay nk lagi aku buat tk dgr je okeh.....
Sila jgn ngeri melihat jari Maid aku yg tergantung2 tu
hehehhehe peliknya anak2 aku tk kisah pun
serius dulu aku tk suka sbb ngeri tgk maid aku yg ada 24 jari ni
tapi diala maid paling bagus penah aku jumpa
Sungguh badak sumbu rupa aku ketika ini...adeihhhh
takpela... lepas ni aku dh mkn ubat si Her
tk kuwus gak harus g register utk sedut lemak
Hidangan kami yg tk seberapa


Yummylicious!!!!!


All my 3 kids...

Meja kami huhuhuhu

Lihatla.... meja yg crowded ini


View dari dalam ...cantik kan....????

Pilihan roti yg ada.... sila julingkan mata memilihnya
semua nmpk sedap tapi ku tahan jebat!!!!!

My family n me


Ni tk boleh jadik...apsal aku ambik pics ni cantik???
apsal bila aku masuk jadi tk cantik????


Maid aku nk bergambar kenangan dgn majikan yg baik hati
nk bwk dia melancong semua di tanggung....
sapa lagi kalau bukan aku???hahhahar
Mummy Tiak bucuk
Adeihhh Pening Jaffriell

Aku dgn aksi2 syok sndr...hehheheehe
layan jekla ...


Ayah aku yg dh tersenguk2 dah ngantuk dlm van
Sheena menyusu la apalagi

Rugi space belakang tu..tkde sapa yg duduk situ

Sebelum masuk keta... Sheena dh ngamuk2 sbb daddy
dia buat tak tau jek dgn dia...
Another little spoilt child...manja tk hengat..
Okla tu jekla... to be continue dgn byk lagi itenarary yg pelik2
kowang jgn tk singgah ekkkkk........

No comments: