Wednesday, February 17, 2010

Laksa Power...... @ Langkawi Paradise

Penat giler pegi mandi manda, snorkelling bagai....balik dari Pulau Payar...
tk jadi balik naik bas...just ambik kete kat jeti... baru balik hotel..
sbb nk senang...kitaorg sewa Van Kia Preego jek...muatla ahli keluarga kitaorg 9 org ni
actually Van ni boleh muat 12 org... so lebih dari selesa la kan????
( niat di hati nk naik Starex...apa kan daya kat Lankawi tkde MPV tu..adeiihhh)


OTW balik ke hotel...teringat kat posting Ila pasal Laksa Power tepi airport tu...
emmmm menarik gak....buat basah2 kan tekak... lagipun mcm bowing lak terus balik hotel
tanpa berlengah lagi.... aku usulkan cadangan dan di sokong oleh mak aku
so nila pics2 yg sempat di snap...
jgn tanya lagi kenapa gambar aku tkde di dlm kejadian
laki aku mmg tk suka nk tangkap2 gambar aku
so...hanya gambar org lain selain aku jekla yg ada dlm tu huhuhuhuhu


layannnnnnn







Ni aksi2 Sheena & Pak Usu dia selepas balik hotel....







Nota Kaki:
Laksa ok not Bad.... harga standard RM3
Cendul - Marveles hokeh.... sgt sedappppp....
Sewa Keter??? : okla...dari hari Jumaat petang sampai Isnin pagi =RM450
share dgn ayah so kira okla...
Minyak???? Kuat mentekedarah ok.... sila jgn beli Kia Preegio...
aku kena isi RM130 utk 4 hari di sana... aduaiiiii mana tk tenat poket aku

7 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

lamanya ko kat langkawi
tapi mmg best kan
aku hari 3 hari 2 malam, tak cukup
tak puas oh... tepekla lagi gambar2 kat langkawi
aku suka tgk gambar hehehehe

ann @ hatiberbunga said...

laksa power tu mmg glamer merata2 mesia. hehe.. i like!

terutama bila dah petang, bleh tgk matahari terbenam. sangat lah cantik. *love*

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

tabik spring dgn semangat korg travel ..ramai2 nie havoc .. penat skit ..tp pengalaman yag tak dpt dilupakan ;-)

Unknown said...

ok2..aku tarik napas and isi itinerary kaaah

A.I said...

hamboi mak..pekatnya kuah dia!!

ayien78 said...

hehehehe...
Tinie...nk muntah la nk upload ni...hari2 aku curik masa lunch utk update blog...smlm tk sempat sbb report berlambak

akan aku usahakan...sbbnya itinerary aku sgt byk...
Tinie... bila dh dok sana 5 hari 4 mlm...mcm nk muntah pun ada gak..abis setiap pelosok aku redah

hatiberbunga
mmg femes kan laksa tu tapi okla...cendul dia gak yg superbsss teringat2 smpi skrg

Diana
hai diana...lama tk dgr citer
emmm nnt lepas ni turn diana lak rasa penat bila berjalan.... mcm kitaorg mmg kaki jalan so nk tk nak harung jugakla kepenatan berjalan tu

Bibu
sila..sila..isi dlm program kowang akan dtg

ai
pekat n sedap gakla...
tapi cendul is a must for u to rder tau

Unknown said...

sheena nampak cute sgt in boots!!!!!!!!!!!!!...if pkai legging lagiiiiiiiiiiiiii cute...hehee