There was an error in this gadget

Sunday, June 13, 2010

Wat a great memory....

Aku google sajer2 jek...sekali terjumpa link Fotopages lama aku
hahahahhar bersawang dah noks..
nk tergelak plak tgk citer dahulu kala
tak caya cuba kowang tgk kat SINI

hehehehehe
mak2 ayam semua ada di sini
Sya..seyes ko selim gilos masa ni
meriah gak bizday Jay masa ni..semua dtg
eiii next year nk buatla bizday anak2 aku...
Kowang janji kena dtg k
dah g sambung keje....kekekekke








9 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

hehehe
aku pun nak datang

saveme_zero said...

sweet memori!

ILA HAFIZ said...

sweet memori..aku suka kenangan kita semua bersama. hope kita berkekalan hingga ke akhir hayat kan?.. friendship forever & ever

fazilzura said...

kenangan ..

weh mana gambo anak aku .???
dh le dia paling lain dr yg lain .. wakakkakaak ..

A.I said...

dah terbalik pulak masa tu kan? kowang masa tu slim melim, aku lak tgh montok dek telan steroid tu! hohoho...

tp mmg best la masa tu..

el said...

merah...
next year kaler pe lak

Bibu said...

wow..mengimbau..aku je tade hehehe
Ai ~yes ko mmg gems mase ni

Aleyn said...

Biasalah zaman fotopages...sekarang sumer dah pakai blogspot

Nur Syafawati said...

adusss....sya yg ko maksud kan tu aku ke ayien..whkakakka..kembang mak nokss!!!!!insyaallah ..lepas deliver 2nd bb ni aku nak kurus mcm tu gak..leh ker weh?????????/kahhhhh...a ah kan..fotopages mmg byk kenangan woo...boleh tunjuk kat anak2 kite esok...jgn buang!!!hehe