Sunday, October 3, 2010

Our celebration wth BFF at Rimau Bank -Part 1

Us

BFF sentiasa ke mana sajer...hehehe
actually BFF nyer 4 org jek


Menunggu turn utk amik gambar ... hot giler lokasi ni



Okla...ni pun salah satu gambar aku curi2 snap

Okla... meh citer skit psl open hse kat tpt keje aku ni...actually lama dh event ni tapi aku dok peram jek ...tkde masa singgang ... balik umah penat layan anak2.. kat opis bz keje non stop since join new dept ni... semlm aku catat rekod...tak penah2 keje sepoyo ni... balik umah dr opis kul 10 mlm k... pintu basement bawah dh tutup dah...aku menggigil2 carik jln keluar sbbb seram tgk keliling tpt parking tu kosong...ada keter aku jekkk huhuhu... so ni sementara tunggu kul 2 aku curik2 masa lunch aku update blog.... Nuffnang... sila la bg be lagi...sunyi dah tkde iklan lip lap 2
Okla... sbb ni 2nd year bank rimau buat event camni..**last year aku sakit tak dpt join
aku dis year kobar2 nk g... pagi2 subuh adam aku suwuh laki aku htr g opis..sbbnya balik nnt takut jammed... jln masuk g maybank tutp sbb majlis ni....
aku pakat2 pki serba biru ...hehehheeh again..last year nyer baju... layanjekla...
janji ada baju hahahahahar
Rasa sgt2 bsyukur... thanks to our big Boss , Dato Wahid yg sudi buat event ni annually...
after dis kena pikir berkali2 kalau nk berhijrah ke company lain.... sbb dh jatuh sayang plak dgn bank rimau ni..**ayat tak boleh blah...uwweekkkkk
layan jekla pics2 yg ada ni
Gambar curik...Lin buat aksi apa ni weiiii

Geng Jln Tun Perak BC** geng surau dulu2

Cantik kan awek yg pki baju hitam tu..make up dia flawless giler..


Klon Zeti Akhbar... GAbenor Bank negara hahahahar

Aksi tk ready hihihi

aku yg control cun walauuuuuupun tk cun =)

Masing2 masih fresh n tk berpeluh2 lagi... lepas ambik makanan...
segala sudut berlengas.... mandi peluh masing2
Lin..masa ni ko ayu la plakkk hihihi...kembang kempis dia baca komen ni

3 of us...
Beza ??? gambar depan or atas...mana lagi slim??hahahahhar
Me & Lin
Ni ketika dh comot... rambut sudah selit....
Okla...tu jek kot aksi 2 di meja makan
aku share gambar deco kat office aku lak...kat lobi bank kitaorg ada siap psg curtain n a few stall
actually tu utk open hse utk corporate customer jek...esoknya laaa.. tapi dpt la tgk2 jenguk2 sekali utk ambik feel dia .. meriah... seronok bila tgk environment keje skrg yg lebih friendly n family oriented... ..

Ni Plak gambar2 sebelum kitaorg tuwun mkn...jgn tanya apa motif???
motifnya .... takde motif.... sajer jek nk penuhkan gambar sedia ada
layan jekla aksi2 mak2 yg suka bergambar ni
Gambar atas ni mcm tgn tu nk pegang pala aku kan????






Tu jek la... akhiran citer meh saksikan gambar aku yg posing pagi2 buta sowang kat sofa lobi sbb tak tau nk buat apa.... ** maybe nk zoom skit make up fresh aku yg aku pakai... emmm ada improvement skit setelah belajar cara2 nk make up online kat youtube...hihihihi... sgt berkesann





No comments: