Sunday, January 15, 2012

Pembukaan 2012...My company Annual Dinner

Hi u olls...

every year wth out failed aku mesti jd committee dinner company aku... balik2 muka aku... aku gak la yg balik2 buat perancangan dinner utk kali ni... nway takpela...aku mmg enjoy buat keje2 mcm ni...**harus prasan mcm aku keje event planner....pangggg**

Ikutkan aku mmg suka handle event...stress tapi seronok..Tema kali ni ""BANKERS IN UNIFORM".. Dulu giler tk suka tema ni...tapi kali ni aku yg excited giler nk tengok semua ikut tema yg di beri....Benar bagai di kata.... mmg menariks... bowing dowh balik2 glamer...bollywood...arabian... superstar...international... so ..bila lain dr yg lain... sgt meriahhhs

Cuma... kali ni perancangan agak berterabur... meeting di handle oleh Chairman Cha Ya nun Aliff yg bodoh sombong...byk kali giler aku dgn committee lain gaduh dgn dia.... mencikkk!!! APTB...!!!

tapi sbb kitaorg bersatu padu ..menentang chairman ngok ni...so byklabenda yg di buat sndr tanpa psetujuan dia hahahhahaa....ada aku kesah...janji dinner tu mjadi n meriah walaupun cadangan kitaorg nk ada opening pki pancaragam budak sekolah x menjadi + party popper mcm last yr tkde..kalau tk sure lagi meriah .... hahahhaha **gelak mcm syaitan*

okla...penat dh aku cuba uploads gambar dinner ni...tah kenapa dh setengah jam sekeping pun dok 5% jek ...tk success2..so kowang layan jekla kat FB nanti yer..tata ...nite2...